Den of Evil
Poór Péter 2007.02.06. 19:46
I. leírás
A játék első feladatát Akara-tól kapjuk érkezésünk színhelyén (Rogue Encamoment). Az első beszélgetésünk alkalmával megbíz minket a Gonosz fészkének (Den of Evil) megtisztításával. A küldetés rémisztő címe ellenére ez a Quest a legkönnyebben megoldhatók egyike lesz amolyan szárnypróbálgatás, ami megadja a további feladatok alaphangulatát. A Gonosz fészke a táborhelyen kívül a Blood Moor-ban található. A barlanghoz vezető úton különösen figyeljünk oda a sámánokra, akik varázserejüknek köszönhetően képesek feléleszteni elhalálozott társait. A fészek megtisztítása után (el kell pusztítanunk az összes szörnyet) az addig sötétségre ítéltetett barlangot átható napfény tölti el. Miután feladatunk bevégeztetett térjünk vissza Akarához és fogadjuk el jól megérdemelt jutalmunkat az első Skill - pontunkat.
II. leírás
Ezt a küldetést Akara, a papnő adja. Azt mondja, hogy egy közeli barlangban gonosz lények tanyáznak, és attól fél, hogy megtámadják a tábort. Megkér téged, hogy pusztítsd el ezeket a szörnyeket, és a jutalmad nem marad el.
A feladat valóban olyan egyszerű, mint amilyennek első olvasásra tűnik (és nagyon hasonlít a Diablo I Poisoned Water Supply küldetéséhez). Ugyebár az első feladat a barlang megtalálása. Ezzel nem lehet gond, mert az első vadon elég kicsike, a következő vadon bejáratánál pedig ott áll Flavie, egy őrködő íjász, aki figyelmeztet, hogy ne menj tovább, mert arra már veszélyesebbek a szörnyek és a barlang, amit keresel, úgysem arra van.
 |
Szóval ha megvan az odú, akkor ne fogd vissza magad, lépj be bátran! Odabent Bukottakkal (na meg Bukott Sámánokkal), Zombikkal és néhány Óriásbarommal találkozhatsz. Ha nagy tömegben támadnak rád, akkor inkább fuss ki közülük, vagy ölj meg gyorsan egy Bukottat, és akkor úgyis széjjelfutkosnak, egyébként nem túl veszélyesek. Figyelj arra, hogy ne hagyj elmenekülni senkit, mert ha nem vigyázol, akkor lehet, hogy bejárhatod majd újra az egész barlangot egyetlen kis Bukott miatt, ami az egyik harc során sunyi módon meghúzódott valamelyik sarokban. | |
Ha végigjártál minden kis zugot és nem maradt egyetlen túlélő sem, akkor a program jelzi, hogy végeztél, és az ég is felderül (vagy legalábbis valamilyen fényár önti el az egész barlangot). Szép munka volt!
Ekkor már csak a jutalomért kell visszamenni Akarához. Mint az várható volt, a papnő rendkívül hálás, és ezért tanít neked valamit. Természetesen Te választhatod ki, hogy mi legyen az (magyarul kapsz egy skillpontot). Ezután máris mehetsz Kashyához a következő feladatért.
|